Wednesday, June 23, 2010

Tahniah,

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh,

Post baru ni tak ada kena mengena dgn post yang lepas,
post yang lepas insyALLAH akan disambung nanti.

Ehm Ehm,

Post ni nak ucap tahniah, SALUTATION, HONOR kepada :
Nik Ammar .
Haziq Hakimi .
Irman Azfar .
Imran .
Syahid .
Adam .
Azim .
Dan Banaaat sekalian .

Congratulations,
terutama Nik Ammar kerana dpt No 1.

Nampaknya niat kerajaan Abbasiyyah nak rampas kembali takhta telah musnah.
Mungkin selamanya tidak akan mampu, tapi tak mengapa.

I may not be the best leader , and Im so sorry.
I dont deserve it.
Sorry, aku dah tak boleh nak kekalkan takhta tu.
Aku bukanlah leader terbaik, aku dah cuba untuk jadi terbaik,
tapi aku tak mampu.
Ramai orang benci, aku tahu.
Ramai orang KEJI, KUTUK , MAKI , aku tahu.
Aku tahu aku EGO, aku tahu aku SOMBONG, aku tahu aku ZALIM.

Zaman aku dah TAMAT, aku dah LUPUT.

ABDULLAH ABBAS ABDUL HALIM , dah EXPIRED.

Aku dah hilang otak GELIGA, aku dah hilang SEGALANYA.
Puncanya, MAKSIAT yang berlebihan.

Aku boleh lepaskan segala jawatan, dan runtuhkan Empayar Abbasiyyah bila bila masa kalau korang mintak, serious.

Nasihat aku untuk korang, ITTAQU DUNIA WATTAQU NISA'!
Pemusnah, DESTROYER,KILLER!
Jangan terlibat dengan maksiat.
Jangan ikut jejak langkah orang yang terjebak dengan maksiat.

Koranglaaah harapan Agama, jadilah Mujahid!
Aku Sayang Korang FILLAH <3

Wassalamualaikum, :(

1 comment:

Anonymous said...

Tahniah Abbas habibi kerana mencapai tempat kedua. Semoga hidup kau sentiasa diberkati Allah.
Jom keluar pergi makan :p