Wednesday, May 6, 2009

Come Back!

go go go! enemy is infront! need assistant! 

itulah perkataan yang diungkapkan oleh teman-teman seperjuangan kita di Palestin.(Dalam Bahasa Arab la.)

tetapi itu semua sudah berlalu. kemenangan sudah di tangan kita,cuma satu

Pembebasan masjidil aqso dari tangan yahudi masih belum tercapai.

itulah disebabkan kelemahan umat islam itu sendiri dan ketidaksepakatan pemimpin pemimpin islam yang dayus. termasuklah pemimpin-pemimpin arab atau di Malaysia sekalipun(kecuali yang dirahmati allah).

Tapi, bukan pasal palestin aku nak cerita kat korang nihh.

Tapi pasal aku dah lame x update blog nihh, sory larrr.

Busy maaaa..

myspace aku dah 2 blan x bkk

fs aku dah 6 bulan.

flickr aku dah 5 bulan.

semuanya disebabkan apa yang sedang berlaku di dunia sekarang.

aku terkejut dengan perkembangan dunia.Aku tiba-tiba rasa bersalah. Orang lain menderita tapi aku? Aku layan kawan2 awekz2 dan aku masih lagi ada masa untuk mndapatkan shot yang lawa untuk diletak dalam flickr.Apa ni?...

dek kerana itulah aku berhenti menulis. Aku mula menukilkan sajak dan pantun. Tidak lagi di alam siber tapi di buku tullis.

Tetapi, hari ini aku bangkit dan ingin meneruskan perjuangan di alam siber ini.

Akan ku pertahan kedaulatan agama, akan ku hentam pemimpin-pemimpin dayus, akan ku kutuk dajjal-dajjal manusia, akan ku tolong yang lemah walau aku tahu yang sebenarnya aku tidak mampu. Aku ingin mencuba. 

Korang nak bantah?

Aku tak kisah.

Ini aku dan ini adalah matlamat ku.

yang penting jangan korang lupa trademark gua.

Art is Seni.Seni itu Art.

ARTLOVER.PENCINTASENI.

salamalaikum.

No comments: