Wednesday, June 18, 2008

Kecoh skewl !

Hari inihh aku datang skewl lambat,mcm biasa larrhh kan?.
haha
patuh aku masuk larr klass cam biasa kan.
tp arini pelik skit, aku masuk jer kelas ada orang tanya, 'woi, btol ker ko nak g indonesia'?
aku jawab arhh tak taw dala yg tnya tuhh azizi.
haha

9.30

waktu rehat.
aku cm biasa, g mkn ngn kwn2, smbang2.
tp pelik skit, dorg smer tnya btol ker aku nk g indonesia.
aku da gubra, ahahha x taw nak jawab aperhhhhhhh.
aku pon jwab manaderh.

lpas abis mkan pon aku g main ping pong, da itu jer mnda yg boley dimain di skewl ituhh.
Lepas abis turn akuh main, aku lepak ngn kawan, die pon tnya mnda yg sama,tp ngn dier ni aku jwab lain skit, aku cakp btol larhh aku nak gi sana, tp jgn kecoh2.

1.00

time lunch nihh, smua org da kecoh pasal akuh nk blarr dari skewl tuhh.

aku sumapa takot giler klo cikgu dapt tahu mnda nihh.tp aku relax jerhh
haha:]

Masa nak blik skewl nihh masa yg aku suka skali :]
tp tiba2 smua org cam nak pulau aku sbb aku nak berhenti skewl,
haha

lg2 si usamah ngn geng dier tuhh:]

tp aku sabar jerh, nak buat camane, aku yg pilh nak pinda dr skewl tuhhh.
dala aku nni setiap tahun aku msti pinda skewl.
ahaha

kat skewl nihh, aku da prnah pinda skali, nsib baik dorg trima aku balik.

haha

tp apa2 pun, aku rase mmg aku da bwt pilihan terbaik :]

No comments: